DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/910

Назва: Аналіз ідей ранньохристиянських педагогів (Боеція, Кассіодора, Григорія, Ісидора, Алкуїна, Беду, Егберта) в дослідженнях другої пол. ХХ - початку ХХІ ст.
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: духовно-моральна парадигма освіти раннього Середньовіччя
реноваційна педагогіка
інституціоналізовані засоби середньовічної педагогіки
інноваційна педагогіка
ретретизм у педагогіці
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано основний спектр ідей у дослідженнях педагогіки перехідного періоду від пізньої Античності до раннього Середньовіччя,проаналізовано зміст реноваційної педагогіки VI - VIII ст. та її роль в еволюції становлення західноєвропейської освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/910
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsebry.pdf312,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок