|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/910
|
| Назва: | Аналіз ідей ранньохристиянських педагогів (Боеція, Кассіодора, Григорія, Ісидора, Алкуїна, Беду, Егберта) в дослідженнях другої пол. ХХ - початку ХХІ ст. |
| Автори: | Цебрій, І.В. |
| Ключові слова: | духовно-моральна парадигма освіти раннього Середньовіччя реноваційна педагогіка інституціоналізовані засоби середньовічної педагогіки інноваційна педагогіка ретретизм у педагогіці |
| Дата публікації: | 2011 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано основний спектр ідей у дослідженнях педагогіки перехідного періоду від пізньої Античності до раннього Середньовіччя,проаналізовано зміст реноваційної педагогіки VI - VIII ст. та її роль в еволюції становлення західноєвропейської освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/910 |
| Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|