DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9060

Назва: Основні етапи розвитку інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній школі (друга половина XX - початок XXI століття)
Автори: Танько, Н.
Ключові слова: іноземна мова
інтерактивне навчання
інтерактивність
комунікація
спілкування
навчання іноземних мов
навчання
інтерактивні технології навчання
навчальний процес
етапи
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу системи критеріїв (соціально-економічні, нормативно-правові, організаційно-педагогічні) проаналізовано розвиток інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній вищій школі (друга половина XX - початок XXI століття) як цілісний процес в єдності таких основних етапів: пошуково-емпіричний (50-ті рр. XX ст.); організаційно-педагогічний (60-ті рр. XX ст.); теоретико-узагальнювальний (70-80-ті рр. XX ст.); інноваційно-творчий (90-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.).
Опис: Танько Н. Основні етапи розвитку інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній школі (друга половина XX - початок XXI століття) / Н. Танько // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 126-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9060
Розташовується у зібраннях:2017(69)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tanyko.pdf91,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок