DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9060
|
Назва: | Основні етапи розвитку інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній школі (друга половина XX - початок XXI століття) |
Автори: | Танько, Н. |
Ключові слова: | іноземна мова інтерактивне навчання інтерактивність комунікація спілкування навчання іноземних мов навчання інтерактивні технології навчання навчальний процес етапи |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі аналізу системи критеріїв (соціально-економічні, нормативно-правові, організаційно-педагогічні) проаналізовано розвиток інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній вищій школі (друга половина XX - початок XXI століття) як цілісний процес в єдності таких основних етапів: пошуково-емпіричний (50-ті рр. XX ст.); організаційно-педагогічний (60-ті рр. XX ст.); теоретико-узагальнювальний (70-80-ті рр. XX ст.); інноваційно-творчий (90-ті рр. XX ст. - початок XXI ст.). |
Опис: | Танько Н. Основні етапи розвитку інтерактивного навчання іноземних мов у вітчизняній школі (друга половина XX - початок XXI століття) / Н. Танько // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 126-132. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9060 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|