DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9050
|
Назва: | Критерії готовності майбутнього викладача до проектування дидактичних систем |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | магістр викладач вища школа готовність проектування дидактична система проектування дидактичних систем |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються критерії та рівні готовності викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. Виявлені основні критерії: когнітивний (засвоєння знань щодо проектування дидактичних систем), діяльнісний (рівень проектувальних умінь) і особистісний (професійно важливі якості особистості, необхідні для проектування дидактичних систем).
Досліджено чотири рівні вказаної якості: початковий (низький), репродуктивний (середній), активний (високий), творчий (дуже високий). |
Опис: | Лебедик Л. Критерії готовності майбутнього викладача до проектування дидактичних систем / Л. Лебедик // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 69-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9050 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|