DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9050

Назва: Критерії готовності майбутнього викладача до проектування дидактичних систем
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: магістр
викладач
вища школа
готовність
проектування
дидактична система
проектування дидактичних систем
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглядаються критерії та рівні готовності викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. Виявлені основні критерії: когнітивний (засвоєння знань щодо проектування дидактичних систем), діяльнісний (рівень проектувальних умінь) і особистісний (професійно важливі якості особистості, необхідні для проектування дидактичних систем). Досліджено чотири рівні вказаної якості: початковий (низький), репродуктивний (середній), активний (високий), творчий (дуже високий).
Опис: Лебедик Л. Критерії готовності майбутнього викладача до проектування дидактичних систем / Л. Лебедик // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 69-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9050
Розташовується у зібраннях:2017(69)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lebedyk.pdf77,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок