DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(69) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9049
|
Назва: | Розвиток громадянської зрілості майбутніх учителів на адаптивному етапі професійної підготовки |
Автори: | Цина, В.І. |
Ключові слова: | педагогічні технології громадянська зрілість майбутній учитель вищий педагогічний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито психолого-педагогічні засади розвитку громадянської зрілості майбутнього вчителя на етапі його адаптації до умов освітнього простору педагогічного ВНЗ. Охарактеризовано і систематизовано професійно важливі складники громадянської зрілості майбутнього вчителя. Обґрунтовано педагогічні технологій забезпечення розвитку громадянської зрілості майбутнього вчителя на адаптивному етапі його професійної підготовки.
Визначено структурні компоненти, критерії, показники та рівні розвитку громадянської зрілості майбутніх учителів, узгоджені з ЄКТС, та апробовано методику їх діагностики. Розроблено та експериментально перевірено ефективність технологій розвитку громадянської зрілості майбутніх учителів в освітньому просторі педагогічного ВНЗ. |
Опис: | Цина В. І. Розвиток громадянської зрілості майбутніх учителів на адаптивному етапі професійної підготовки / В. І. Цина // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 69. – С. 62-68. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9049 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(69)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|