DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/902

Назва: Використання музеїв у процесі підготовки майбутніх учителів з методики викладання математики
Автори: Карапузова, Н.Д.
Павленко, Ю.Г.
Ключові слова: музей
професійна підготовка
майбутній учитель початкової школи
методика викладання математики
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано цілеспрямоване введення музейного компонента у процес викладання курсу «Методика викладання математики» для студентів спеціальності «Початкове навчання». На підставі практичного досвіду роботи та аналізу експериментальних даних установлено факт ефективності використання музеїв для підготовки майбутніх учителів до професійного вирішення завдань, що виникають у процесі навчання математики молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/902
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Karapuzo.pdf310,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок