DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/898

Назва: Освіта дорослих: світові тенденції другої половини XX – початку XXI ст.
Автори: Дем’яненко, Н.М.
Ключові слова: освіта дорослого населення
освіта протягом життя
освіта для всіх
неперервна освіта
андрагогіка
герагогіка
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідей «освіта дорослого населення» та «освіта впродовж життя» здійснено на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949 - 2010 рр. (фонди ООН НБУ імені В.І. Вернадського). Рівень реалізації проблеми в Україні розкрито в контексті інтеграції до світового освітнього простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/898
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Demyanen.pdf316,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок