DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2017(38) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8974

Назва: Ідентичність та національна історична освіта
Автори: Кравченко, П.А.
Ключові слова: історична свідомість
національна історична освіта
історичне мислення
особистість
соціалізація
українознавство
національна ідентичність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Виявом внутрішньої людської історичності є її ідентичність як сукупність певних характеристик індивіда, що роблять його саме цією, а не іншою особистістю упродовж його життя,конструюючи як неповторне єство. Ідентичність як певна незмінність є результатом процесів соціалізації, які відбуваються у часі. Історичний вимір пронизує всі складові людської ідентичності. Історичність породжує як своє зовнішнє прив’язаність до певного способу переживання минулих станів, теперішнього та образів уявленого майбутнього. Чинник збереження ідентичності – людська пам’ять, специфікою якої є не копіювання попередніх вражень, а швидше їх пригадування. На основі цього формується історична свідомість – колективна чи індивідуальна, головним фактором чого є національна історична освіта.
National historical education is based on the latest achievements of Ukrainian and world historical science, is based on reliable sources, adheres to the principles of truth, objectivity and evidence, is used by high-quality, professionally prepared textbooks and teaching aids and is provided by highly educated and highly skilled specialists in the field of history, pedagogy and social psychology. This is a Ukrainian vision not only of its own, but of world history, history of foreign countries. National historical education does not isolate its knowledge of ethnic Ukrainians from the knowledge about non-Ukrainian ethnic groups, many of which belong to the ancient inhabitants of Ukraine, have a common historical background, consistently supported the state of the Ukrainian people. The main vocation of national historical education is organically derived from the cognitive and ideological function of history as a science and discipline and is to give a person a system of scientific knowledge on the history of both humanity as a whole and the Ukrainian people, to help her learn the instructive historical experience of ancestors, to master skills to objectively evaluate the events and facts of the past and on this basis to confidently orient in modern life and see its prospects.
Опис: Кравченко П. А. Ідентичність та національна історична освіта / П. А. Кравченко // Філософські обрії : Наук.-теорет. журн. / Ін-т філософії імені Г. С. Сковороди HAH України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 38. – С. 30-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8974
Розташовується у зібраннях:2017(38)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf254,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок