DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8947

Назва: Екологічна спрямованість організації навчання у старшій школі
Автори: Коссак, Г.М.
Стахів, В.І.
Шпек, М.П.
Ключові слова: організація навчання
екологізація навчання
старша школа
екологія
екологічна освіта
екологічне виховання
система середньої освіти
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Нагальною проблемою сьогодення є питання взаємодії людини і природного середовища в контексті забезпечення їх стійкого розвитку. Нехтування принципу єдності людини і природи спричинило протиріччя між поведінкою людства та сучасним станом довкілля. Розв’язання протиріччя між техногенним розвитком людства та збереженням природи належить підростаючому поколінню, його вмінню оцінювати ситуацію, адекватно реагувати на зміни та вирішувати проблеми, що пов’язані із виживанням планети.
Опис: Коссак Г. М. Екологічна спрямованість організації навчання у старшій школі / Г. М. Коссак, В. І. Стахів, М. П. Шпек // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 435-437.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8947
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
219.pdf100,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок