DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8914

Назва: Сутність та значення екологічних тенденцій у вищій освіті
Автори: Бигар, Г.П.
Ключові слова: вища освіта України
екологічна освіта
екологічне навчання
екологічна культура
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкових відносин проблема підготовки конкурентноздатних кадрів висуває високі вимоги перед вищою школою щодо рівня професіоналізму її випускників. Головною умовою педагогічної освіти є формування у майбутнього фахівця здатності до саморозвитку, самоствердження, творчої діяльності, вміння застосовувати новітні технології в практиці сучасної школи. Саме вчителя неординарної діяльності потребує школа ьогодення, яка вимагає побудови навчально-виховного процесу на особистісно-орієнтованому підході, організацією навчального процесу стосовно екологічного принципу навчання.
Опис: Бигар Г. П. Сутність та значення екологічних тенденцій у вищій освіті / Г. П. Бигар // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 366-369.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8914
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
186.pdf109,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок