DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8897
|
Назва: | Методологічний аспект особистісно-орієнтованої системи формування творчих здібностей майбутніх інженерів |
Автори: | Топтигін, О.Л. Зубар, Г.П. |
Ключові слова: | формування творчих здібностей підхід Р. Штайнера методи навчання форми навчання вивчення природи |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Крок сприйняття (1-й крок) і крок створення нового (7-й крок) можна
розглядати як полярності, що представляють собою вдих і видих учбового матеріалу, а індивідуалізація — середина, що створює рівновагу між вдихом і видихом. Кожний крок — творчий процес, в якому завжди використовується почуття сприйняття, притягується елемент дихання і тепло, яке утворюється діяльністю «Я». Таким чином, учбовий процес представляється як впорядкований процес 7-ми кроків, при проходженні яких особистість може розвинути себе і поліпшити свій учбовий інструмент. |
Опис: | Топтигін О. Л. Методологічний аспект особистісно-орієнтованої системи формування творчих здібностей майбутніх інженерів / О. Л. Топтигін, Г. П. Зубар // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 338-340. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8897 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|