DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8887

Назва: Особливості діяльності викладача при викладанні курсу "Прикладна механіка"
Автори: Нос, Р.В.
Ключові слова: курс "Прикладна механіка"
навчальна діяльність студента
індивідуальна робота студента
самостійна робота студента
вивчення механіки
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Вивчення курсу «Прикладна механіка», як і будь-якої іншої технічної дисципліни, має свої особливості як за змістом, так і за методикою викладання. Основою дисципліни є математичні та технічні науки, рівень підготовки з яких з кожним роком погіршується, що не сприяє якісному опануванню курсу. В опануванні курсу особливу роль відіграє здатність студентів до просторового мислення, вміння читати та складати схеми, тобто якість засвоєння тієї чи іншої теми суттєво залежить від графічної підготовки молоді.
Опис: Нос Р. В. Особливості діяльності викладача при викладанні курсу "Прикладна механіка" / Р. В. Нос // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 320-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8887
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
159.pdf101,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок