DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8886
|
Назва: | Система завдань і вправ у формуванні функціональних знань - як основа реалізації діяльнісного підходу |
Автори: | Німченко, О.А. |
Ключові слова: | підходи в навчанні шкільна хімічна освіта методи навчання функціональні знання |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритет діяльнісного підходу на передній план виносить розв’язування задач як засіб освоєння діяльності. Розв’язування задач і вправ – це важливий метод навчання. В умовах формування ключових компетентностей особистості та підвищення функціональності хімічних знань ідеться про тенденцію посилення уваги до задач і вправ, освітнє, розвивальне, політехнічне і виховне значення яких постійно зростає. Учитель при цьому виконує нові функції – постановка задач, організація діяльності з розв’язування задачі, керівництво цією діяльністю і аналіз результатів. |
Опис: | Німченко О. А. Система завдань і вправ у формуванні функціональних знань - як основа реалізації діяльнісного підходу / О. А. Німченко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 319-320. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8886 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|