DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2017(17) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851

Название: Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження
Авторы: Кітова, О.
Стешенко, В.
Ключевые слова: навчання
продуктивне навчання
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): Становлення нових світоглядних позицій вимагають від школи вільного розвитку особистості учнів, їх підготовки до подальшої освіти та трудової діяльності. Враховуючи те, що в суспільстві поширення набуло прагматичне відношення до навчання та виховання, бажання отримати реальну і швидку користь від освіти вона вимагає модернізації та удосконалення, за-стосування різних педагогічних технологій, спрямованих на врахування інтересів, нахилів і здібностей, можливостей учнів, орієнтації на вимоги сучасного ринку праці. Отже, є потреба в поширенні продуктивного навчання, яке передбачає зміни парадигми школи знань та зосереджене на допомозі учням в опануванні предмету, отриманні максимуму продуктивних знань та вмінь, вихованні життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях.
Описание: Кітова О. Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження / О. Кітова, В. Стешенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 471-474.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851
Appears in Collections:2017(17)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kitova.pdf217,66 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback