DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851
|
Назва: | Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження |
Автори: | Кітова, О. Стешенко, В. |
Ключові слова: | навчання продуктивне навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Становлення нових світоглядних позицій вимагають від школи вільного розвитку особистості учнів, їх підготовки до подальшої освіти та трудової діяльності. Враховуючи те, що в суспільстві поширення набуло прагматичне відношення до навчання та виховання, бажання отримати реальну і швидку користь від освіти вона вимагає модернізації та удосконалення, за-стосування різних педагогічних технологій, спрямованих на врахування інтересів, нахилів і здібностей, можливостей учнів, орієнтації на вимоги сучасного ринку праці. Отже, є потреба в поширенні продуктивного навчання, яке передбачає зміни парадигми школи знань та зосереджене на допомозі учням в опануванні предмету, отриманні максимуму продуктивних знань та вмінь, вихованні життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях. |
Опис: | Кітова О. Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження / О. Кітова, В. Стешенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 471-474. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|