DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851

Назва: Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження
Автори: Кітова, О.
Стешенко, В.
Ключові слова: навчання
продуктивне навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Становлення нових світоглядних позицій вимагають від школи вільного розвитку особистості учнів, їх підготовки до подальшої освіти та трудової діяльності. Враховуючи те, що в суспільстві поширення набуло прагматичне відношення до навчання та виховання, бажання отримати реальну і швидку користь від освіти вона вимагає модернізації та удосконалення, за-стосування різних педагогічних технологій, спрямованих на врахування інтересів, нахилів і здібностей, можливостей учнів, орієнтації на вимоги сучасного ринку праці. Отже, є потреба в поширенні продуктивного навчання, яке передбачає зміни парадигми школи знань та зосереджене на допомозі учням в опануванні предмету, отриманні максимуму продуктивних знань та вмінь, вихованні життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях.
Опис: Кітова О. Продуктивне навчання: теоретичні основи та досвід запровадження / О. Кітова, В. Стешенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 471-474.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8851
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kitova.pdf217,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок