DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
2017(17) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8849

Назва: Особливості креативного навчання
Автори: Байдуж, А.
Ключові слова: креативне навчання
креативні здібності
навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): За сучасними уявленнями, розвиток креативних здібностей у дітей - одна з принципових цілей освіти. Школа формує і розвиває загальні здібності дитини. Протягом тривалого часу зусилля педагогічної науки, і системи освіти в цілому переважно були сконцентровані на точних науках: математиці, фізиці, що значною мірою диктувалося запитами ВПК. У цей період часу з'явилися численні публікації та методики, присвячені розвитку фізико-математичних здібностей у дітей. Даний напрямок, звичайно, не втратило своєї значущості і до цього дня. Разом з тим, розвиток у дітей творчих здібностей, що виявляються в природничих дисциплінах, виявилося явно недооцінене. І сьогодні в педагогічній практиці розмова про здібності до хімії, біології, географії, викликає подив, тоді як, наприклад математичні здібності відзначаються і заохочуються.
Опис: Байдуж А. Особливості креативного навчання / А. Байдуж // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 465-467.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8849
Розташовується у зібраннях:2017(17)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Baydug.pdf288,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок