DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8849
|
Назва: | Особливості креативного навчання |
Автори: | Байдуж, А.Ю. |
Ключові слова: | креативне навчання креативні здібності навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | За сучасними уявленнями, розвиток креативних здібностей у дітей - одна з принципових цілей освіти. Школа формує і розвиває загальні здібності дитини. Протягом тривалого часу зусилля педагогічної науки, і системи освіти в цілому переважно були сконцентровані на точних науках: математиці, фізиці, що значною мірою диктувалося запитами ВПК. У цей період часу з'явилися численні публікації та методики, присвячені розвитку фізико-математичних здібностей у дітей. Даний напрямок, звичайно, не втратило своєї значущості і до цього дня.
Разом з тим, розвиток у дітей творчих здібностей, що виявляються в природничих дисциплінах, виявилося явно недооцінене. І сьогодні в педагогічній практиці розмова про здібності до хімії, біології, географії, викликає подив, тоді як, наприклад математичні здібності відзначаються і заохочуються. |
Опис: | Байдуж А. Особливості креативного навчання / А. Байдуж // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 465-467. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8849 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|