DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8847
|
Назва: | Педагогічна система Марії Монтессорі |
Автори: | Климчук, Т. |
Ключові слова: | педагогічна система Марія Монтессорі педагогіка |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогіка Марії Монтессорі нині є однією з найбільш популярних методик розвитку дитини, у якій поєднано досить несумісні за своєю природою речі: свобода та дисципліна, захоплива гра та серйозна праця. Особисто моє виховання також певним чином пов‘язано з її системою. Група в дитячому садочку, до якого я ходила в дитинстві, називалась "Монтессорі", а вихователі використовували і опрацьовували з нами деякі елементи цієї методики.
Марія Монтессорі (31.08.1870 – 06.05.1952) – перша жінка в Італії, що стала доктором медицини, вчений, педагог та психолог; прославилася розробкою педагогічної методики, відомої як методика М. Монтессорі. Полягає вона у вільному розвитку дітей. На відміну від шкільної системи, де знижується активність дітей, символом для неї є "шкільна парта". М. Монтессорі вважала, що головним завданням освіти є підтримувати творчість дітей, забезпечувати їх всебічний роз-виток: фізичний, духовний, культурний і соціальний. Відкрила явище поляризації уваги у дітей. У 1907 р. відкрила дитячий садок Casa Dei Bambini (укр. Дім дітей). |
Опис: | Климчук Т. Педагогічна система Марії Монтессорі / Т. Климчук // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 456-461. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8847 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|