DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8803
|
Назва: | Використання теорії розв‘язання винахідницьких завдань на уроках фізики з метою розвитку логічного та нестандартного мислення школярів |
Автори: | Павлюченко, А. |
Ключові слова: | теорія розв‘язання винахідницьких завдань мислення фізика урок фізики школярі нестандартне мислення |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із сучасних методів навчання творчого мислення стала теорія розв‘язання винахідницьких завдань – ТРВЗ. Застосовуючи дану теорію при ви-вченні фізики в школі ми отримаємо творче та нестандартно мисляче молоде по-коління. Тому тема є актуальною для більш детального розгляду теорії ТРВЗ та застосуванні її в межах шкільної програми, особливо на уроках фізики, де розглядаються всі закономірності в природі, закони та процеси.
Перша публікація по ТРВЗ (ТРИЗ) з‘явилася в журналі «Вопросы психоло-гии» у 1956 році. Основи цієї технології розроблені інженером Генріхом Сеуловичем Альтшуллером, а його послідовником Михайлом Шустерманом ТРВЗ бу-ло впроваджено спочатку в роботу школи, а потім і дошкільних навчальних закладів. |
Опис: | Павлюченко А. Використання теорії розв‘язання винахідницьких завдань на уроках фізики з метою розвитку логічного та нестандартного мислення школярів / А. Павлюченко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 315-317. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8803 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|