DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8803

Назва: Використання теорії розв‘язання винахідницьких завдань на уроках фізики з метою розвитку логічного та нестандартного мислення школярів
Автори: Павлюченко, А.
Ключові слова: теорія розв‘язання винахідницьких завдань
мислення
фізика
урок фізики
школярі
нестандартне мислення
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Одним із сучасних методів навчання творчого мислення стала теорія розв‘язання винахідницьких завдань – ТРВЗ. Застосовуючи дану теорію при ви-вченні фізики в школі ми отримаємо творче та нестандартно мисляче молоде по-коління. Тому тема є актуальною для більш детального розгляду теорії ТРВЗ та застосуванні її в межах шкільної програми, особливо на уроках фізики, де розглядаються всі закономірності в природі, закони та процеси. Перша публікація по ТРВЗ (ТРИЗ) з‘явилася в журналі «Вопросы психоло-гии» у 1956 році. Основи цієї технології розроблені інженером Генріхом Сеуловичем Альтшуллером, а його послідовником Михайлом Шустерманом ТРВЗ бу-ло впроваджено спочатку в роботу школи, а потім і дошкільних навчальних закладів.
Опис: Павлюченко А. Використання теорії розв‘язання винахідницьких завдань на уроках фізики з метою розвитку логічного та нестандартного мислення школярів / А. Павлюченко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 315-317.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8803
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pavlyuchenko.pdf340,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок