DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8800
|
Назва: | Ретроспективний аналіз концепту «освітні технології»: історія та сучасніс |
Автори: | Харченко, А. |
Ключові слова: | освітні технології історія сучасність ретроспективний аналіз |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні інноваційні педагогічні процеси стали важливим стимулом розвитку освіти. Впровадження сучасних освітніх технологій мало істотний вплив на піднесення навчального процесу на якісно новий рівень. Багато освітніх технологій достатньо обґрунтовані на науковому рівні й поступово впроваджуються в навчальну практику.
Велику увагу сучасним освітнім технологіям приділяли такі науковці, як С.У. Гончаренко, І.А. Зязюн, О.В. Сухомлинська, О.М. Пєхота, С.О. Сисоєва, В.І. Бондар, В.Г. Кремень та ін |
Опис: | Харченко А. Ретроспективний аналіз концепту «освітні технології»: історія та сучасність // А. Харченко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 305-306. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8800 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|