DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8796

Назва: Особливості формування логіко-математичних уявлень дошкільника засобами ейдетики
Автори: Крупицька, І.
Ключові слова: ейдетика
дошкільники
логіко-математичні уявлення
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти в Україні простежується тенденція до виховання гармонійно розвиненої особистості дитини, яка прагне отримати нові знання і має здатність їх опанувати та активно використовувати. Дитина дошкільного віку перебуває у світі безмежного потоку інформації, і тому перед педагогом постає проблема – як допомогти їй краще засвоїти програмовий матеріал, щоб не перевтомити дитину, як пробудити інтерес до самого процесу здобуття знань, як посилити увагу та покращити пам‘ять малюка? Знайти відповіді на ці та багато інших питань допомагає інноваційна технологія – ейдетика. Застосування ейдетичних прийомів та методів покращує уміння дитини за-пам‘ятовувати, відтворювати та активно використовувати отримані знання. Крім того, у процесі виконання завдань ейдотехніки дитина вчиться долати труднощі, виникає позитивне самосприйняття, розвиваються пізнавальні здібності.
Опис: Крупицька І. Особливості формування логіко-математичних уявлень дошкільника засобами ейдетики / І. Крупицька // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 289-292.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8796
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Krupitska.pdf285,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок