DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/879

Назва: Тьютор – якісно вища педагогічна позиція і новий простір духовно-моральної взаємодії
Автори: Бойко, А.М.
Ключові слова: тьютор
особистість
професіонал
тьюторська технологія
якість знань
освітні потреби
інтернаціоналізація підготовки фахівця
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано методолого-теоретичні основи й наукові підходи до поняття «тьюторство», доведено зростання актуальності тьюторства умовах європейського вектору й інтернаціоналізації освіти в Україні, визначено функції тьютора, репрезентовано тьюторську технологію в контексті кредитно-модульної системи навчання як її індивідуалізацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/879
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Boyko.pdf321,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок