DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8782
|
Назва: | Теоретичні аспекти організації самостійної роботи як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців професійного навчання |
Автори: | Чорнусь, С. |
Ключові слова: | професійне навчання самостійна робота професійна компетентність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема організації самостійної роботи в процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі майбутніх фахівців з метою формування їх професійної компетентності розглядалася з різних позицій, однак аналіз психолого-педагогічних літературних джерел дозволяє зробити висновок про те, що, незважаючи на істотний інтерес вчених і отримані результати, вона як і раніше залишається актуальною. |
Опис: | Чорнусь С. Теоретичні аспекти організації самостійної роботи як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців професійного навчання / С. Чорнусь // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 233-238. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8782 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|