DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8782

Назва: Теоретичні аспекти організації самостійної роботи як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців професійного навчання
Автори: Чорнусь, С.
Ключові слова: професійне навчання
самостійна робота
професійна компетентність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Проблема організації самостійної роботи в процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі майбутніх фахівців з метою формування їх професійної компетентності розглядалася з різних позицій, однак аналіз психолого-педагогічних літературних джерел дозволяє зробити висновок про те, що, незважаючи на істотний інтерес вчених і отримані результати, вона як і раніше залишається актуальною.
Опис: Чорнусь С. Теоретичні аспекти організації самостійної роботи як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців професійного навчання / С. Чорнусь // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 233-238.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8782
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Chornus.pdf291,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок