DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8764
|
Назва: | Інноваційні аспекти професійної підготовки майбутніх художників-керамістів |
Автори: | Журавльов, С. |
Ключові слова: | інновації допрофесійна підготовка художник-кераміст |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Серед технологій, що активно застосовуються в практиці підготовки художників-керамістів можна виділити традиційні та інноваційні, порівняльний аналіз яких дозволяє вченим визначати як позитивні, так і негативні сторони. До переваг традиційних технологій можна відносять: науковість (помилкових знань бути не може, можуть бути тільки неповні); організаційна чіткість педагогічного процесу, постійний спрямовуючий вплив особистості викладача; оптимальні ви-трати ресурсів при масовому навчанні; впорядкована, логічно структурована по-дача навчального матеріалу, орієнтація на розвиток пам‘яті (запам‘ятовування і відтворення); доступність; врахування вікових та індивідуальних особливостей студентів; усвідомлення завдань і активність. Для художників-керамістів вагомим також є забезпечення можливостей індивідуального розвитку здібностей, побудови неповторного стилю предметно-практичної творчості. |
Опис: | Журавльов С. Інноваційні аспекти професійної підготовки майбутніх художників-керамістів С. Журавльов // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 170-173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8764 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|