DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8762
|
Назва: | Особливості розвитку математичної культури учнів основної школи |
Автори: | Зінченко, Г. |
Ключові слова: | математична культура культура математика учні школа |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Ухвалення системою освіти України нової освітньої парадигми, яка передбачає гуманізацію (суб‘єкт-суб‘єктні відносини між педагогом та учнем), гуманітаризацію (посилення ролі гуманітарної культури на всіх ступенях освітньої системи) та демократизацію навчального процесу (введення принципу неперервності навчання; надання тим, хто навчається – освітньої траєкторії, педагогу – змісту дисципліни та методики навчання відповідно до наукових вимог і його професійних переконань), вимагає відповідної перебудови діяльності навчальних закладів освіти всіх рівнів, у тому числі – й вищої професійної освіти з підготовки майбутніх учителів математики. Сучасна шкільна математична освіта покликана виховати грамотну та компетентну особистість, здатну реалізувати свій потенціал у виробничій та творчій діяльності у дорослому житті. Це видається можливим за умови цілеспрямованого, наполегливого розвитку математичної культури учнів відповідно підготованим та вмотивованим учителем. |
Опис: | Зінченко Г. Особливості розвитку математичної культури учнів основної школи / Г. Зынчекно // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 164-167. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8762 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|