DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8758

Назва: Компетентнісний підхід до проектування системи підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: магістратура
компетентністний підхід
вища школа
викладач
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Завдання професійно-педагогічної підготовки магістрів педагогіки вищої школи найчастіше вирішуються шляхом запровадження в навчальний процес інноваційного змісту і технологій навчання. Однак, слід враховувати, що результатом освіти є освіченість і компетентність фахівця. Освіченість людини вимірюється у знаннях і вміннях, компетентність – у компетенціях. Компетенція є здібність, заснована на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки навчанню; те, що породжує вміння; характеристика, яку можна виявити, спостерігаючи за діями, вміннями.
Опис: Лебедик Л. Компетентнісний підхід до проектування системи підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. Лебедик // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 149-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8758
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lebedik.pdf278,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок