DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733
|
Назва: | Географічна освіта для стійкого розвитку: підходи та основні характеристики впровадження |
Автори: | Шуканова, А.А. Япринець, Т.С. |
Ключові слова: | стійкий розвиток географічна освіта географія |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У 2011 році було прийнято новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, який ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту освіти. При цьому: особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціо-культурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів; компетентнісний – сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей; діяльнісний – спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Усі ці підходи, в поєднанні з українознавчим спрямуванням, знаходять своє відображення й у навчально-виховному процесі навчання географії у школі. |
Опис: | Шуканова А. А. Географічна освіта для стійкого
розвитку: підходи та основні характеристики впровадження / А. А. Шуканова, Т. С. Япринець // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 138-141. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|