DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733

Назва: Географічна освіта для стійкого розвитку: підходи та основні характеристики впровадження
Автори: Шуканова, А.А.
Япринець, Т.С.
Ключові слова: стійкий розвиток
географічна освіта
географія
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У 2011 році було прийнято новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, який ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту освіти. При цьому: особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціо-культурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів; компетентнісний – сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей; діяльнісний – спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Усі ці підходи, в поєднанні з українознавчим спрямуванням, знаходять своє відображення й у навчально-виховному процесі навчання географії у школі.
Опис: Шуканова А. А. Географічна освіта для стійкого розвитку: підходи та основні характеристики впровадження / А. А. Шуканова, Т. С. Япринець // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 138-141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schukanova.pdf303,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок