DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733

Название: Географічна освіта для стійкого розвитку: підходи та основні характеристики впровадження
Авторы: Шуканова, А.А.
Япринець, Т.С.
Ключевые слова: стійкий розвиток
географічна освіта
географія
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): У 2011 році було прийнято новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, який ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту освіти. При цьому: особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціо-культурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів; компетентнісний – сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей; діяльнісний – спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Усі ці підходи, в поєднанні з українознавчим спрямуванням, знаходять своє відображення й у навчально-виховному процесі навчання географії у школі.
Описание: Шуканова А. А. Географічна освіта для стійкого розвитку: підходи та основні характеристики впровадження / А. А. Шуканова, Т. С. Япринець // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 138-141.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8733
Appears in Collections:17

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Schukanova.pdf303,6 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback