DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8732

Назва: Концепт людиноцентризму як основа інноваційності в освітній галузі
Автори: Твердохліб, Л.
Ключові слова: людиноцентризм
інноваційність
особистість
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає упровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. Інноваційний процес в освіті – це сукупність послідовних, цілеспрямованих дій, спрямованих на її оновлення, модифікацію мети, змісту, організації, форм і методів навчання та виховання, адаптації навчального процесу до нових суспільно-історичних умов. У сучасному суспільстві істотно зріс інтерес до проблеми особистості, вона стала предметом дослідження багатьох наук. Шлях її формування визначає подальший розвиток суспільства.
Опис: Твердохліб Л. Концепт людиноцентризму як основа інноваційності в освітній галузі / Л. Твердохліб // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 134-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8732
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tverdohlib.pdf290,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок