DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8732
|
Назва: | Концепт людиноцентризму як основа інноваційності в освітній галузі |
Автори: | Твердохліб, Л. |
Ключові слова: | людиноцентризм інноваційність особистість |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із шляхів модернізації освітньої системи України постає упровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій і методів. Інноваційний процес в освіті – це сукупність послідовних, цілеспрямованих дій, спрямованих на її оновлення, модифікацію мети, змісту, організації, форм і методів навчання та виховання, адаптації навчального процесу до нових суспільно-історичних умов.
У сучасному суспільстві істотно зріс інтерес до проблеми особистості, вона стала предметом дослідження багатьох наук. Шлях її формування визначає подальший розвиток суспільства. |
Опис: | Твердохліб Л. Концепт людиноцентризму як основа
інноваційності в освітній галузі / Л. Твердохліб // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 134-138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8732 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|