DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8729

Назва: Концепт людиноцентризму, як основа іноваційності в освітній галузі
Автори: Карпенко, С.
Ключові слова: інноваційність
інновації
інноваційне навчання
людиноцентризм
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки й практики ви-вчення і впровадження нових методів навчання і виховання дітей. Інновації в педагогіці пов‘язані із загальними процесами у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією (лат. integratio – відновлення, об‘єднання в ціле окремих елементів) знань і форм соціального буття. Нині створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Інноваційне (лат. innovatio – оновлення, зміна) навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості.
Опис: Карпенко С. Концепт людиноцентризму, як основа іноваційності в освітній галузі / С. Карпенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 123-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8729
Розташовується у зібраннях:17

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Karpenko.pdf445,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок