DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8729
|
Назва: | Концепт людиноцентризму, як основа іноваційності в освітній галузі |
Автори: | Карпенко, С. |
Ключові слова: | інноваційність інновації інноваційне навчання людиноцентризм |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток системи освіти вимагає від педагогічної науки й практики ви-вчення і впровадження нових методів навчання і виховання дітей. Інновації в педагогіці пов‘язані із загальними процесами у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією (лат. integratio – відновлення, об‘єднання в ціле окремих елементів) знань і форм соціального буття. Нині створюється нова педагогіка, характерною ознакою якої є інноваційність – здатність до оновлення, відкритість новому. Інноваційне (лат. innovatio – оновлення, зміна) навчання – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості. |
Опис: | Карпенко С. Концепт людиноцентризму, як основа
іноваційності в освітній галузі / С. Карпенко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 123-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8729 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|