DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8711

Назва: Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів як фактор побудови практико-орієнтованого навчання
Автори: Шинкаренко, В.І.
Ключові слова: діяльність студента
практико-орієнтоване навчання
вища школа
сучасна вища школа
самостійна робота студентів
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Мета сучасної освітньої моделі – модернізація та забезпечення її відповідно сучасним запитам суспільства, що динамічно розвивається. При цьому досить однозначно можна стверджувати про вузькі рамки та кризу знаннєво-просвітницької парадигми, яка була притаманна попереднім етапам суспільного розвитку. У цьому контексті, формування умінь самостійної навчальнопізнавальної діяльності є важливим фактором побудови практико-орієнтованої парадигми освітньої моделі.
Опис: Шинкаренко В. І. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів як фактор побудови практико-орієнтованого навчання / В. І. Шинкаренко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 223-224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8711
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
108.pdf93,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок