DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8710

Назва: Використання активних методів навчання на уроках економічної і соціальної географії України
Автори: Шевчук, А.М.
Ковальова, Л.П.
Ключові слова: методи навчання
вивчення географії
економічна географія
соціальна географія
форми навчання
сучасний урок
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах освітянських змін навчальні програми з кожним роком вміщують все більше теоретичного матеріалу, з яким учневі необхідно не просто ознайомитись та засвоїти, а й легко зуміти зорієнтуватися у всьому обсязі шкільного курсу. Сьогодні від учня вимагається вміння аналізувати, систематизувати, формувати власну обґрунтовану думку на основі базових знань, самостійно вирішувати життєво вважливі питання, встановлювати причино-наслідкові зв’язки, критично мислити.
Опис: Шевчук А. М. Використання активних методів навчання на уроках економічної і соціальної географії України / А. М. Шевчук, Л. П. Ковальова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 221-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8710
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
107.pdf101,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок