DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8704
|
Назва: | Інтелектуально-освітні орієнтації сучасної української молоді: цінності і пріоритети |
Автори: | Кропивка, І. |
Ключові слова: | молодь інтелектуально-освітні орієнтації |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У міру наростання глобалізаційних процесів і пов‘язаного з ним переходу до науково-інформаційних технологій відбувається зміна самої парадигми людського прогресу, сутністю, основним виміром та, водночас, її основним критерієм стає становлення творчої особистості, власне людський розвиток. Внаслідок цього повноцінна освіта повинна створюватися на основі поєднання найновіших природничих і гуманітарних знань, й одним із пріоритетних її завдань, має стати формування у зростаючих поколінь такої життєвої стратегії, котра надасть їм змогу оволодіти життєвими та соціальними ролями для того, щоб гідно жити і творити в умовах нового століття. |
Опис: | Кропивка І. Інтелектуально-освітні орієнтації сучасної української молоді: цінності і пріоритети / І. Кропивка // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 67-70. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8704 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|