DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
17 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8684
|
Назва: | Людиноцентричний підхід як засіб реалізації сучасної парадигми вищої освіти |
Автори: | Хоменко, А.В. |
Ключові слова: | вища освіта людиноцентричний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Початок XXI століття характеризується стрімким розвитком процесів глобалізації, інтеграції та інформатизації, що детермінують світові соціально-економічні та культурно-історичні вектори розвитку сучасного суспільства, трансформують освіту і виховання як в окремо взятій країні, так і в світі в цілому.
Саме освіта і виховання зумовлюють особистісно-індивідуальний розвиток людини, її якості і властивості, систему знань, умінь і навичок, світоглядні пріоритети, ціннісні орієнтації і відповідно впливають на характер, якість і темп соціально-економічних і духовно-моральних перетворень у життєдіяльності світової спільноти.
При всій різноманітності трансформаційних освітніх процесів у країнах світу, існують загальні тенденції, інваріанти змін, які відбуваються як у зовнішньому так і внутрішньому освітньому просторі і стосуються найбільш загальних філософських, світоглядних питань, що пов‘язуються з розумінням сутності самої освіти на всіх етапах онтогенезу людини, її найважливіших функцій, діалектичного взаємозв‘язку із суспільством. Дисциплінарною матрицею модернізації
освіти при цьому виступає парадигма як світоглядна основа наукового знання й інноваційної практики. |
Опис: | Хоменко А. В. Людиноцентричний підхід як засіб реалізації сучасної парадигми вищої освіти / А. В. Хоменко // Дидаскал. - 2017. - № 17. - С. 29-34. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8684 |
Розташовується у зібраннях: | 17
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|