DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8679

Назва: Проблема визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі
Автори: Стадник, О.Г.
Ключові слова: засоби навчання
умови навчання
дидактика
педагогіка школи
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Аналіз педагогічної літератури свідчить, що в дидактиці не сформовано єдиного погляду на поняття «засоби навчання». Одні педагоги розглядають його у вузькому розумінні, маючи на увазі спеціально створені джерела навчальної інформації та засоби-інструменти вчителя і учнів; другі доповнюють їх засобами здійснення розумової діяльності, які надають можливість учням проводити опосередковане і узагальнене пізнання об'єктивної дійсності; треті використовують додаткові категорії об'єктів, зокрема середовище та умови навчання.
Опис: Стадник О. Г. Проблема визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі / О. Г. Стадник // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 194-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8679
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
94.pdf117,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок