DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8679
|
Назва: | Проблема визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі |
Автори: | Стадник, О.Г. |
Ключові слова: | засоби навчання умови навчання дидактика педагогіка школи |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз педагогічної літератури свідчить, що в дидактиці не сформовано єдиного погляду на поняття «засоби навчання». Одні педагоги розглядають його у вузькому розумінні, маючи на увазі спеціально створені джерела навчальної інформації та засоби-інструменти вчителя і учнів; другі доповнюють їх засобами здійснення розумової діяльності, які надають можливість учням проводити опосередковане і узагальнене пізнання об'єктивної дійсності; треті використовують додаткові категорії об'єктів, зокрема середовище та умови навчання. |
Опис: | Стадник О. Г. Проблема визначення поняття "засоби навчання" в педагогічній літературі / О. Г. Стадник // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 194-196. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8679 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|