DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8668

Назва: Формування інформаційної культури майбутніх лікарів у процесі вивчення медичної та біологічної фізики
Автори: Пудова, С.С.
Ключові слова: студент медик
майбутні лікарі
інформаційна культура студента медика
вища медична освіта
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Вільне оперування інформаційними ресурсами, сформованість умінь та навичок безперервної освіти, висока етична культура –важливі вимоги до випускників вищих медичних закладів освіти та вимоги роботодавців до лікарів різних спеціальностей. Перераховані вимоги тісно пов’язані з інформаційною культурою особистості, в тому числі особистості лікаря та студента-медика. Метою публікації є виділення педагогічних умов, які дозволяють підвищувати рівень інформаційної культури студентів-медиків при вивченні медичної та біологічної фізики.
Опис: Пудова С. С. Формування інформаційної культури майбутніх лікарів у процесі вивчення медичної та біологічної фізики / С. С. Пудова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 178-179.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8668
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
85.pdf93,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок