DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8636
|
Назва: | Співпраця дітей, батьків та вчителів при вивченні природничих дисциплін |
Автори: | Нечипоренко, М.Г. Нечипоренко, Л.М. Данилова, Г.О. |
Ключові слова: | природнича освіта вивчення природничих дисциплін школа співпраця в школі процес навчання в школі |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення природничих дисциплін учнями неможливо обмежити тільки підручниками, вони мають вивчати реальні об’єкти, що оточують їх у навколишньому світі. Цей процес може відбуватися серед природи, у шкільних кабінетах, на дослідних ділянках, в домашніх умовах разом з батьками під
керівництвом вчителя. Надзвичайно важливим є пропедевтичний етап природничої освіти, сконцентрований у курсі «Природознавство». |
Опис: | Нечипоренко М. Г. Співпраця дітей, батьків та вчителів при вивченні природничих дисциплін / М. Г. Нечипоренко, Л. М. Нечипоренко, Г. О. Данилова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 160-162. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8636 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|