DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8616
|
Назва: | Виховний потенціал історії науки у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя хімії |
Автори: | Лукашова, Н.І. Лукашов, С.М. |
Ключові слова: | майбутній вчитель хімії Домбровський Андрій Володимирович хімічна освіта підготовка вчителя хімії |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Посилення українознавчого аспекту у змісті професійно-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у ВНЗ значною мірою активізувало увагу до ознайомлення студентів з історією вітчизняної хімічної науки, вивчення ними життя та діяльності відомих українських учених-хіміків, які у більшості своїй були ще й талановитими педагогами. Благодатний виховний вплив на формування особистості майбутнього вчителя хімії, як переконали наші дослідження,
спричиняє ознайомлення студентів з постатями тих творців хімічної науки, які у різні часи працювали у Ніжинській вищій школі, примножуючи її славу, розвиваючи усталені традиції. |
Опис: | Лукашова Н. І. Виховний потенціал історії науки у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 148-150. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8616 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|