DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8593

Назва: Обгрунтування змісту математичної освіти як педагогічна умова розвитку математичного мислення фахівців природничих спеціальностей
Автори: Ковальчук, Б.В.
Ключові слова: математична освіта
математичне мислення
математична підготовка студентів
підготовка вчителя хімії
вчитель природничих дисциплін
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В умовах модернізації та інформатизації праці спостерігається зростання ролі математики в різних сферах професійної діяльності людини як дієвого інструменту пізнання складних біологічних, економічних, екологічних, фізичних, хімічних та інших процесів. З огляду на це дедалі гостріше постає проблема математизації знань сучасних фахівців відповідно до потреб забезпечення ефективного функціонування різних галузей виробництва та організування суспільного життя.
Опис: Ковальчук Б. В. Обгрунтування змісту математичної освіти як педагогічна умова розвитку математичного мислення фахівців природничих спеціальностей / Б. В. Ковальчук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 123-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8593
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf116,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок