DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8589

Назва: Організація рефлексивної здоров'язберігаючої взаємодії з учнями в навчальному процесі
Автори: Іщенко, Т.А.
Ключові слова: навчальний процес
здоров'язберігаючі технології
здоров'я школярів
освітні технології
педагогічні технології
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Серед здоров’язберігаючих технологій можна особливо виділити технології особистісно-орієнтованого навчання, що враховують особливості кожного учня і направлені на можливо повніше розкриття його потенціалу. Сюди можна віднести технології проектної діяльності, диференційованого навчання, навчання в співпраці, всілякі ігрові технології, що вже було розглянуто нами раніше.
Опис: Іщенко Т. А. Організація рефлексивної здоров'язберігаючої взаємодії з учнями в навчальному процесі / Т. А. Іщенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 115-117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8589
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf101,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок