DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8589
|
Назва: | Організація рефлексивної здоров'язберігаючої взаємодії з учнями в навчальному процесі |
Автори: | Іщенко, Т.А. |
Ключові слова: | навчальний процес здоров'язберігаючі технології здоров'я школярів освітні технології педагогічні технології |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Серед здоров’язберігаючих технологій можна особливо виділити технології особистісно-орієнтованого навчання, що враховують особливості кожного учня і направлені на можливо повніше розкриття його потенціалу. Сюди можна віднести технології проектної діяльності, диференційованого навчання, навчання в співпраці, всілякі ігрові технології, що вже було розглянуто нами раніше. |
Опис: | Іщенко Т. А. Організація рефлексивної здоров'язберігаючої взаємодії з учнями в навчальному процесі / Т. А. Іщенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая,
2012. – С. 115-117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8589 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|