DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8574

Назва: Методологічні основи здоров'язберігаючих технологій в освіті
Автори: Жамардій, В.О.
Ключові слова: фізична культура
здоров'язберігаючі технології
фізичне виховання
педагогіка спорту
виховання особистості
фізична освіта
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Фізична культура і спорт є багатогранним суспільним явищем, невід’ємною складовою частиною соціальних і політичних відносин. Проблематика і досягнення у галузі фізичної культури і спорту зачіпають життєво важливі сфери діяльності людей, а питання розвитку, так само як можливості і форми матеріалізації фізкультури і спорту в житті досліджуються наукою. Фізична культура і спорт допомагають збереженню і зміцненню здоров’я, працездатності людей, дають їм можливість підніматися до вершин фізичної, духовної і культурної досконалості.
Опис: Жамардій В. О. Методологічні основи здоров'язберігаючих технологій в освіті / В. О. Жамардій // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 95-96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8574
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
39.pdf94,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок