DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8570
|
Назва: | Поняття та діагностика професійного вигорання вчителів |
Автори: | Довга, М.Ю. Шпильова, Т.І. |
Ключові слова: | синдром професійного вигорання вигорання вчителів вчитель професійне вигорання здоров'я педагога професійний стрес |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Професійне здоров’я педагога є необхідною умовою його активної життєдіяльності, самореалізації, розвитку творчого потенціалу. Неблагополуччя психологічного здоров’я, деформації особистості педагога, прояви синдрому вигорання, педагогічних криз безпосередньо впливають на здоров’я учнів. Тому проблема збереження і зміцнення здоров’я учителя повинно бути одним з пріоритетних у сфері його життєвих і фахових інтересів. |
Опис: | Довга М. Ю. Поняття та діагностика професійного вигорання вчителів / М. Ю. Довга, Т. І. Шпильова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 89-90. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8570 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|