DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8546
|
Назва: | Особливості контролю рівня сформованості майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні |
Автори: | Король, Т.Г. |
Ключові слова: | усний переклад з аркуша письмовий переклад інтерпретація тексту англомовна компетентність у читанні сприйняття тексту майбутні перекладачі розуміння тексту перекладацький аналіз тексту контроль рівень сформованості |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто специфіку організації та реалізації контролю англомовної компетентності в читанні у загальному процесі підготовки майбутніх філологів-перекладачів з позицій особистісно-діяльнісного підходу та з урахуванням ролі читання як одного із ключових видів мовленнєвої діяльності, необхідних для здійснення письмового, зоровоусного та усного перекладу з аркуша. |
Опис: | Король Т. Г. Особливості контролю рівня сформованості майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні / Т. Г. Король // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 183–188. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8546 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|