DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8546

Назва: Особливості контролю рівня сформованості майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні
Автори: Король, Т.Г.
Ключові слова: усний переклад з аркуша
письмовий переклад
інтерпретація тексту
англомовна компетентність у читанні
сприйняття тексту
майбутні перекладачі
розуміння тексту
перекладацький аналіз тексту
контроль
рівень сформованості
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку організації та реалізації контролю англомовної компетентності в читанні у загальному процесі підготовки майбутніх філологів-перекладачів з позицій особистісно-діяльнісного підходу та з урахуванням ролі читання як одного із ключових видів мовленнєвої діяльності, необхідних для здійснення письмового, зоровоусного та усного перекладу з аркуша.
Опис: Король Т. Г. Особливості контролю рівня сформованості майбутніх перекладачів англомовної компетентності у читанні / Т. Г. Король // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 183–188. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8546
Розташовується у зібраннях:2017(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Korol.pdf278,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок