DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8533
|
Назва: | Особливості родинно-сімейного виховання в умовах школи-інтернату |
Автори: | Гурська, О.В. Мироненко, Л.Л. |
Ключові слова: | виховання родинно-сімейне виховання навчання сім'я виховання вчитель школа-інтернат вихователь |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Визначено, що навчання та виховання учнів як свідомих громадян, активних та небайдужих до суспільних процесів і проблем, відбувається в стінах навчального закладу. Досліджено школу-інтернат як один із компонентів системи закладів освіти в Україні, що характеризується цілодобовим перебуванням учнів у її стінах та створена з метою виховання дітей, формування у них навичків самостійного життя і всестороннього розвитку творчих здібностей. Окреслено складові системи родинно-сімейного виховання в умовах школи-інтернату. |
Опис: | Гурська О. В. Особливості родинно-сімейного виховання в умовах школи-інтернату / О. В. Гурська, Л. Л. Мироненко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 102–107. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8533 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|