DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8495

Назва: Провідні наукові ідеї до дослідження проблеми формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації
Автори: Фастівець, А.
Шелешко, М.
Ключові слова: фізична реабілітація
компетентність
наукова ідея
фахівець з фізичної реабілітації
фізичне здоров’я
навчальний процес
діагностична компетентність
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено та охарактеризовано провідні наукові ідеї до дослідження проблеми формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Доведено, що діагностична діяльність та сформована діагностична компетентність майбутнього фахівця фізичної реабілітації в своїх кінцевих завданнях спрямовані на формування культури здоров’я особистості протягом життя.
Опис: Фастівець А. Провідні наукові ідеї до дослідження проблеми формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / А. Фастівець, М. Шелешко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 66-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8495
Розташовується у зібраннях:2017(68)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Fastivec.pdf200,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок