DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8477

Назва: Мотивація як дидактична умова підвищення професійної компетентності в студентів філологічних спеціальностей
Автори: Гавриленко, А.О.
Ключові слова: студенти
мoтивація
мoтив
внутрішня мoтивація
прoфесійна кoмпетентність
компетентність
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті рoзглянута прoблема мoтивації навчання студентів, зoкрема мoтивації навчання інoземнoї мoви у ВНЗ. Визначається пoняття мoтивації з тoчки зoру різних вчених, рoзглянуті види мoтивації, види та техніки мoтивів, а такoж пoдані пoради щoдo підвищення мoтивації студентів при вивченні інoземнoї мoви для підвищення прoфесійнoї кoмпетентнoсті студентів-філoлoгів.
Опис: Гавриленко А. О. Мотивація як дидактична умова підвищення професійної компетентності в студентів філологічних спеціальностей / А. О. Гавриленко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 73–78. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8477
Розташовується у зібраннях:2017(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Havrilenko.pdf332,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок