DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8398

Назва: Активізація навчальної діяльності шляхом задіяння інстинкту самозбереження
Автори: Нечипоренко, М.Г.
Нечипоренко, Л.М.
Данилова, Г.О.
Ключові слова: навчальна діяльність
природничі дисципліни
міжпредметні зв'язки
календарний план з природничих уроків
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Досягнення соціально значущих цілей навчання передбачає постановку й розв’язання виховних, розвивальних і навчальних (когнітивних) цілей уроку, які пов’язані з розвитком особистісних якостей людини, її духовного світу, розвитком здібностей і набуттям знань, умінь і навичок. У дидактиці зміст такого цілепокладання позначився у триєдиній меті уроку, яка конкретизує можливості розвитку, навчання і виховання учнів на матеріалі певного предмета
Опис: Нечипоренко М. Г. Активізація навчальної діяльності шляхом задіяння інстинкту самозбереження / М. Г. Нечипоренко, Л. М. нечипоренко, Г. О. Данилова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 337-339.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8398
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
160.pdf174,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок