DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8391

Назва: Определяющая роль естественно-научных дисциплин в формировании научного мировоззрения
Автори: Кшнякина, С.И.
Кшнякин, В.С.
Ключові слова: формирование научного мировоззрения
изучение физики
физическое образование
научное мышление
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Одной из основных целей непрерывного образования является формирование современного научного мировоззрения у школьников и студентов. Под мировоззрением человека следует понимать обобщённую систему взглядов, убеждений и идеалов, которые выражают его отношение к эволюции окружающей действительности и определяют жизненную позицию, необходимую ему для духовно- культурного развития в условиях коэволюции природы и общества и выработки поведения в глобальном процессе устойчивого развития цивилизации.
Опис: Кшнякина С. И. Определяющая роль естественно-научных дисциплин в формировании научного мировоззрения / С. И. Кшнякина, В. С. Кшнякин // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 324-326.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8391
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
153.pdf187,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок