DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8389

Назва: Реалізація набутих знань та умінь студентами у процесі проходження педагогічних практик
Автори: Коссак, Г.М.
Ключові слова: педагогічна практика
навчання студентів педагогів
практика студента
вища школа
педагогічна підготовка
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Педагогічна практика – це специфічна форма роботи, в процесі якої відбувається розвиток та поглиблення знань, умінь й навичок студентів, оволодіння практичними вміннями навчальної, виховної, організаційної та іншими різновидами діяльності вчителя. Основною метою педагогічних практик є творча підготовка студентів до виконання функціональних обов’язків, які покладаються на вчителя біології у загальноосвітньому навчальному закладі та формування у майбутніх вчителів практичних вмінь і навичок майстерності навчання і виховання.
Опис: Коссак Г. М. Реалізація набутих знань та умінь студентами у процесі проходження педагогічних практик / Г. М. Коссак // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 320-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8389
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
151.pdf148,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок