DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8384

Назва: Роль мікробіологічного експерименту при вивченні біології у школі
Автори: Івасівка, А.С.
Монастирська, С.С.
Ключові слова: вивчення біології в школі
мікробіологічний експеримент
вивчення природознавства
біологічна освіта
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Специфіка біології як науки передбачає знайомство з різноманіттям живих організмів та проявів їх життєдіяльності, виявлення закономірностей живої матерії. Вивчення біології як природничої дисципліни вимагає поєднання різних методів навчання. Поряд із словесними та наочними методами, особливе місце займають практичні. Метою роботи є методика проведення експериментального дослідження з елементами мікробіології на уроках біології, спрямованого на удосконалення біологічних знань та умінь учнів в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.
Опис: Івасівка А. С. Роль мікробіологічного експерименту при вивченні біології у школі / А. С. Івасівка, С. С. Монастирська // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 310-311.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8384
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
146.pdf133,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок