DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8339

Назва: Використання тестів у навчальному процесі з хімії загальноосвітнього навчального закладу
Автори: Шинкаренко, В.І.
Ключові слова: тестування
загальноосвітня школа
тестовий контроль
недоліки тестового контролю
навчання хімії
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У практиці сучасної загальноосвітньої школи дедалі частіше використовують тестування, що є одним із способів отримання педагогічної інформації. Порівняно з традиційними формами контролю знань, такими, як перевірочні та контрольні роботи, іспити тощо, воно нерідко виявляється більш ефективним. У сучасній загальноосвітній школі набуває чинників дванадцятибальна шкала оцінок, яка дозволяє з більшою точністю визначити рівень знань, умінь та навичок учнів.
Опис: Шинкаренко В. І. Використання тестів у навчальному процесі з хімії загальноосвітнього навчального закладу / В. І. Шинкаренко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 264-266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8339
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
124.pdf162,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок