DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8306
|
Назва: | Проектне навчання і гуманізація хімічної освіти |
Автори: | Лисенко, О.М. |
Ключові слова: | метод проектів шкільний курс хімії педагогічні технології навчання проект на уроці хімічна освіта в школі |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Сформувати професійні, творчі якості можливо лише через особистісно орієнтовані
технології навчання, де особистість учня перебуває в центрі уваги вчителя,
психолога, і саме пізнавальна діяльність, а не викладання, є визначальною.
Традиційна парадигма «учитель – підручник – учень» заміняється новою — «учень – підручник – учитель». Проектна робота дуже перспективна, оскільки в ній кожен з учасників дотримується статусу активної діючої особистості, намагається зайняти в групі позицію, що відповідає його знанням, умінням, здібностям, мисленню тощо. |
Опис: | Лисенко О. М. Проектне навчання і гуманізація хімічної освіти / О. М. Лисенко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 240-243. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8306 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|