DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8249
|
Назва: | Особливості впровадження інтегрованого курсу "Довкілля" у початкових класах |
Автори: | Яновська, Т.А. |
Ключові слова: | курс "Довкілля" в початкових класах молодша школа система навчання природничо-наукова освіта початкова школа інтегроване навчання уроки з Довкілля |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Головними ідеями курсу “Довкілля” у молодших класах є ідеї гуманістичної педагогіки. Згідно з ними “Довкілля” у центрі освітнього процесу ставить
дитину з її інтересами, потребами та особливостями. Спрямованість освіти на
співробітництво з особистістю учня відрізняють освітню систему “Довкілля” від
традиційної освіти. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості впровадження інтегрованого курсу "Довкілля" у початкових класах / Т. А. Яновська // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 206-208. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8249 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|