DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8247
|
Назва: | Формування математичної культури бакалавра як складова культурного розвитку особистості |
Автори: | Штонда, Є.М. |
Ключові слова: | математична культура бакалавра вища освіта університетська освіта навчання математики в вищий школі математична культура |
Дата публікації: | 2011 |
Короткий огляд (реферат): | Рівень математичної культури є індикатором інтелектуального благополуччя суспільства, здатності до оволодіння складними миследіяльними процесами. Це освітньо-духовний феномен, що створює певну систему специфічних комунікацій, трансляцію світового математичного досвіду, національних традицій математичної діяльності, інформаційний обмін. Знання стає точним тільки тоді, коли його можна описати за допомогою математичної моделі. |
Опис: | Штонда Є. М. Формування математичної культури бакалавра як складова культурного розвитку особистості / Є. М. Штонда // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 203-204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8247 |
Розташовується у зібраннях: | 18 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|